Softdag

Hej
Idag har jag inte gjort så mkt kunde inte sova så bra eller sov ingenting inatt.
Jag somnade vid 7 imorse jag har verkligen sömnproblem måste fixa de innan skolan börjar
och den börjar jue snart tyvärr :/
Vill inte tillbaka till skolan vill ha lov lite längre.
När jag vaknade av väckarklockan kl. halv 10 typ så va jag hur trött som helst så
stängde av den och satte igång tvn och kollade lite på tv höll mig vaken till typ 12 sen somna jag om igen.
Då hade jag käkar lunch oxå så va mätt.
Va fett hungrig när jag vaknade de brukar jag inte vara så gick upp och tog lite mjölk och sen tog jag julmust
vart sugen på de oxå :)
Resten av dagen så kollade jag på tv råkade somna vid 14 tiden igen va inte direkt meningen att jag skulle göra de trodde jag skulle hålla mig vaken men råkade somna.
Drömde väldigt konstiga drömmar :S
Men men vaknade vid 15.30 tiden och kollade lite mera på tv de va verkligen en soft dag idag :)
Sen spelade jag lite tv-spel men tröttnade ganska fort så jag satte mig framför datorn sen var de dags att käka middag
Där va min dag :) Ganska tråkig men men de är lov så gillar att tare lugnt
Får se om man träffar nån kompis snart får se vilka som har tid.
Har jue typ bara kompisar som inte har tid att träffas..Alltid upptagna ganska trisst :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer