Tisdag - Köket 27/1-09

Hej
Idag va jag inte pigg sov typ bara 3 timmar inatt.
Va galet trött när jag skulle till skolan kändes som om jag inte hade sovit nånting i kroppen
Men men jag gick till skolan fast jag funderade på att inte göra de.
I skolan idag så stod vi i köket och lagade mat
Temat va vegetariskt idag
Vi gjorde nån rödbets sallad eller nått sånt kommer inte ihåg
De va rätt roligt att göra.
Men de tog längre tid än vad jag trodde. Hehe
Men maten va god :)
Efter maten när vi hade städat klart så hade vi genomgång och olika chilli sorter sen vare fika :)
Så jag och Jeanette satt och snackade i rummet där allt fika stod i typ 1 timma hehe vi hade tydligen mycket att snacka om hehe.Så kan de gå sen bytte vi om och gick hem. Eller vi hjälpte Johanna i caféet lite första sen gick vi hem.
Har inte riktigt varit närarande idag på nått sätt haft tankarna på annat håll.
Har mycket att fundera över.
Men de ska nog falla på plats snart hoppas jag
Ska se lite hur allt är sen och hur en person är.
Typ allt hänger på den personen med hur jag känner osv.
Så därför jag väntar och ser.
Asså allt hänger jue inte direkt på den personen men de är jue bra om jag vet vad den personen tycker.

Horoskop som vanligt jag tyckte de typ stämde idag...hehe undligt.
Kräftan
En hittills fast punkt i din tillvaro förefaller inte lika trygg,
troligen har du en del att fundera över.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer