Zombie sofie hehe

Hej
Idag så vaknade jag vid typ halv nio mamma gick in och väckte mig jag som ville sova vidare :(
Men iafall till 10 va jag hos min morbror och hängde lite där med dem.
Vi åkte till vällingby centrum och kollade runt lite.
De va superkallt ute :(
Varje gång man va inne i en affär så ville man bara stanna där och värma sig :D
Men men....
Jah de va min dag idag.
Va galet trött gick runt som en zombie känns de som :/
Min morbror bah: Äru trött? jag bah: ahh fett trött somna 3-4 imorse..
Jah så kan de gå...får sova mera ikväll :) om jag kan sova.
Nu sitter jag och har Mr bean på kanal 5 igång på tvn hehe han är rolig :)
Lyssnar på musik samtidigt och kollar runt på internet chattar med lite folk :)
Jah har inte så mkt mera att skriva hehe
Hej sålänge...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer