Födelsedag...

Tänkte berätta lite om min födelsedag...
De började med att jag gick upp när mamma gick upp vid 4.30
och satt med henne när hon åt frukot och drack lite kaffe.
Sen så gick jag och la mig och kollade vidare på tv....
Gick in på datorn och kollade lite..
Fick grattis-sms ifrån folk
Sen gick jag och duschade och drog till Kista med Linda efterråt
Så kom jag hem och tog de lugnt en liten stund innan jag skulle börja med middagen
som jag skulle bjuda min morbror och hans familj
De vart Pasta med pesto och körsbärstomater supergott :)
Sen under tiden vi fikade chokladtårta så fick jag mina presenter..
Fick:
Twilight - filmen
Bröllops duellen - filmen
Ipod laddare
Minneskortsläsare
Halsband
och
Presentkort på min favvo affär New yorker...

Va galet trött på kvällen somnade ovanligt tidigt för att vara mig..
Hade varit vaken hela natten inte för att jag var spänd inför födelsedagen eller nått
Kunde inte sova...had nog sovit på dagen innan tror jag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer