Onsdag 15/7

Vad har jag gjort idag?
Jo typ ingenting ..
Vaknade vid typ 10 och kollade på tv sen käkade jag lite...
De blev Korv och pasta till lunch...inte så exlusivt...
Sen har jag kollat på tv mest och jah...typ de...
Kollade på Bröllops duellen oxå...
Har inte så mycket för mig...typ alla kompisar är bortresta
Snart åker jag själv iväg...men ibland så känner jag inte före..

Jah vad händer i film världen?
Idag har Harry Potter och Halvblodsprinsen premiär
Väntar på att filmen ska komma på dvd de kommer inte dröja länge tror jag...
Tror att filmen är grymt bra som de andra Harry Potter - filmerna
Kollar just nu på 5an de visar ett program bakom kulisserna och där de spelar in Harry potter filmerna..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer