Sista dagen som 18 år...

Jah idag vad har jag hittat på?
Jo jag har inte gjort så mycket eftersom det har regnat från och till hela dagen
När de va uppbehåll så passade vi på att handla lite mat tills imorrn..
Imorrn äre nämligen min födelsedag :)
Hoppas de blir fint väder..
Fast har inte planerat att vara ute har en del att göra så egentligen så spelar inte vädret någon roll...
Min morbror och hans familj ska komma hit och äta middag med oss...
De blir Pasta med pesto och så blir de tårta till efterrätt :)
Har aldrig gjort de receptet pasta med pesto så de ska bli intressant och göra de imorrn :)
Ha en bra dag resten av denna dag och imorrn de tänker iafall jag ha oavsätt vilket väder de är...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer