Tidigare present ifrån Nettis...

För lite mera än en timma sen så smsar Jeanette att jag har fått post..
Jag tänkte va fan kan de vara...Orkade inte dra mig ut sängen satt så skönt osv..
Sen så fick Jeanette övertala mig lite via sms...
Hehe till slut så går jag ut och kollar...
Så hittar jag en liten lila påse som de står Sofie på...
Då kollar jag i så är det ett foto på mig och Jeanette från studentdagen som vi tog i skolan :D
De va galet fint de kortet...visst lite suddigt kanske men de är tanken som räknas :)
Man ser att de är vi två  iafall...
Tack Nettis <3<3<3<3<3
Postat av: Nettis

Naw:P<3...i got my moments:P..heheh..<3<3

2009-07-09 @ 23:16:28
URL: http://jeeanettew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer