Äntligen ;)

Jah nu har dagen kommit dagen då måste elever tar studenten
Jag är en av dem och har verkligen längtat efter den här dagen..
Den kunde inte vara mer passande behövde komma ifrån allt och skolan
Va verkligen skoltrött..
Kommer verkligen vara igång hela dagen..
Kommer inte ha fattat att vi tar studenten idag förrens typ vi står för att springa ut eller nånting sånt.
Kommer tro att allt är ett stort skämt eller nånting..hehe...
Schemat:

8.00 ha champange stund med klassen
9.00 Frukost med lärarna
9.50 Fotografering
10.45 Avslutningsprogram i ishallen
12.15 Få betyg
12.45 Uppställning för utspring
13.00 Utspring
efter utspringet ska vi åka flak om vädert tillåter
Sen ska jag hem och käka middag med min morbror och hans familj.

Om jag hinner ska jag till Camilla och fira henne lite :)
Hoppas jag hinner...Annars så får jag träffa henne en annan dag...
Postat av: Anonym

NU JÄVLAR HAR VI TAGIT STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-06 @ 16:03:06
URL: http://jeeanettew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer