Gör testet annars kommer du få otur i sommar!

Du är kär nu - Ahh
Du har sårat nån så de börjat gråta - Nej de tror jag inte...
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ahh men har inte visat de...
Du har haft ett förhållande som varade över 2 månader -
har haft ett förhållande som varade över ett år -
Du har haft ett förhållande som varade över två år - 

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ehm..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra -  Ahh...
Jag har smygit ut utan lov - Nope...
Jagg har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Nope...

Jag har fuskat i ett spel - hehe neh
Jag har struntat i ett prov - de har jag säkert kommer inte ihåg..

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Jah
Jag kan inte svälja piller - Kan kan jag men vill inte...
tagit mediciner mot depression - Nope...
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nope...
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Jah fett skönt...
Jag har vaknat gråtande - Jah
Jag har somnat gråtande - Jah

DÖD
Jag hatar begravningar -  Jah de är sorgligt
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Jah men inte när vi va bra kompisar men ändå..
Någon nära till mig har begått självmord - Nope
Jag har sett någon död - Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Nope
Jag har sett en fallande stjärna - Neh
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Neh
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Nej verkligen inte...
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ahh de tror jag att jag har gjort...:P
Har sparkat en kille mellan benen - Nope
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej tyvärr de verkar fett kul jue
Har lekt sanning eller konsekvens - Hehe Jah...
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Jah när jag va skit törstig efter skolan...
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Jah typ..
Du har fångat en snöflinga med tungan - Jah
Jag har suttit på ett tak på natten - Nope...
Jag har aprillat någon - Hehe jah...
Jag har åkt taxi - Jah
Jag har ätit sushi - Ahh
Jag har åkt snowboard - Nope men skulle vilja prova
Jag har åkt kundvagn offentligt - Hehe säkert när jag va liten..

Jag har cyklat inomhus - Ahh de har jag säkert...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer