Ingen sömn inatt heller...

Jah nu har jag inte sovit nånting inatt igen..
De börjar bli en vana att inte sova nånting på nätterna..
Och idag ska jag till tandläkaren vet inte ens om jag orkar gå...
Har mejlat och kollat om de går att ändra tiden samma dag vet inte är inte säker..
Om de inte går så får jag se om jag ens går men då får jag nog betala 600 kr typ...
Får se hur de går...tänkte börja fixa lite grejer som jag måste göra under sommarn osv...
Känner att jag inte har tid för tandläkare...

Jah studenten i fredags shit de va värsta insane hela den dagen
Vi va igång hela dagen...
De va 10 grader varmt så de vart lite kallt sen när vi åkte flak...
Men men jag är förvånad schemat sprack inte hehe vi följde schemat...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer