Kista 2 gånger...hehe

Idag skulle jag träffa Lotten vi åkte till akalla och bytte lite studentpresenter som Lotten fick.
Efter de så gick vi runt lite i kista och kollar runt lite jag köpte ingenting när jag och Lotten va själva där...
Men Lotten hittade ett par shorts(tror de stavas så hehe får kolla upp de) och en jättefin blå klänning på H&M
Sen så åkte vi hem till Lotten och hängde där lite jag visade henne lite bilder som folk hade tagit på min klass på studentdagen och jag skrev i Lottens studentmössa...
Medans jag gjorde allt de där så packade Lotten sin väska hon ska jue dra till sin kille Shebsa på torsdag :(
Sen så bestämde vi med de som är i samma scout grupp som Lotten att vi skulle käka middag tillsammans
Även fast jag inte är Scout så fick jag vara med på ett hörn...hehe
Så vi åkte till kista igen och käkade där på deras Foodcourt...
Då köpte jag ett linne som va superfint som jag hade sätt tidigare på dagen oxå ifrån H&M...:)

Neh nu ska jag fixa nått att käka vart hungrig...och så ska jag skriva CV så jag kan börja söka lite jobb..hehe...
Eller så skriver jag CVt imorrn ..hehe vet inte riktigt hur jag ska skriva "/ får kolla på mallar på Google eller nått...
Sov gott..allihoppa dröm sött inatt och inga mardrömmar ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer