Lååång lista...

Vad blir ditt namn baklänges?
eifos

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Har aldrig legat på sjukhus...

Platt eller lockigt hår?
Båda är lika fint :)

Är du kär i någon?
Ahh

Vad gör du när det regnar?
Gör vanliga saker...mest inomhus... 

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?
Nope

Vad har du som startsida på Internet?
Msn.se

Vem ringde du senast?
Camilla

Tycker du att sengångare är söta?
Nja inte direkt..

Har du haft vattkoppor?
Neh inte vad jag vet

Vilken mobilsingnal?
Vibration

Första sporten du gick på?
Dans

Vad längtar du mest till just nu?
Träffa kompisar...

Hur gammal har du tänkt bli?
Ingen aning...Gammal

Kan du gå ner i spagat?
neh inte riktigt men nästan...

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Många saker :(

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Jah om jag har tråkigt...

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Grön är godast :)

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt med blommor på

Sommar eller snö?
Båda är fina på sina sätt...

Snyggaste läraren?
Öhh ingen...

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt...

Godaste drickan till frukost?
Mjölk eller apelsinjuice

Vem kramade du senast?
Mamma

Duscha eller bada?
Duscha lätt

Kan du ditt mobilnr utantill?
Japp de är nog ett måste..:P

Hur tar du dej till skolan?
Buss tog jag förut när jag gick i skolan..

Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Kompisarna...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4 st 

Vilken svordom använder du mest?
Fan,Helvete och jävlar tror jag..

Äger du en Ipod?
Japp

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Idag? ehm på typ 11.30 så jag skulle vakna men somnade om hehe...

Hur många resväskor äger du?
En

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Neh bara på sommaren...

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Nope...vara med på bilden är lika kul :)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Allt flyter..

Har någon av dina vänner barn?
Nej

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder mm...beror på hur mkt man vann

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jah typ hela tiden...inte så kul "/

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope me nfunderade påre förut..Sover skitdåligt...

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Absolute winter party tror jag...hehe..

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nope..

När var senast någon stötte på dig?
Öhm vet inte riktigt tänker inte riktigt på sånt..hehe..

Vad åt du till middag?
Kyckling med pasta...

Använder du huvtröjor?
Jepp

Kan du vissla?
Ahh

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
 Neh

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma tror jag...

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Vet inte riktigt...
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Skulle inte förvåna mig om folk gjorde..de gör jue folk...
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
08

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ahh :)

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Lagom stort..

Hur många syskon har du?

Noll
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej inte direkt beror på...

Vilken film kan du alla replikerna till?

För många :P
Äger du några band-t-shirts?
Neh

När flög du senast?
Gotland 2004 tror jag...

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 st

Läser du för skojs skull?
Nej läser för att jag tycker de är intressant

Pratar du några andra språk?
Engelska

Diskar du din egen disk?
Ahh om jag inte läger i diskmaskinen

Har du gråtit offentligt?

Ahh i skolan men inte annars...

Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda...

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Typ alltid man kan inte veta för mkt...

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
3 hål i öronen..2 i ena och 1 i andra.. vill ha tatuering...

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nja man kan jue dela...

Kan du kasta macka?
Ahh rätt bra ...

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope

Vem har du med på BIOn?
Killkompisar eller Tjejkompisar..

Vem var din favoritlärare?
Ehm hade inte direkt favorit fört..

Vad har du för väder?
Soligt...

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Jah varför inte...? de är jue människor de oxå...

Har du en blogg?
Japp....

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Nja inte direkt

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att vara ärlig...

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Hmm ingen aning direkt...:P mina kompisar säger att jag har usel killsmak hehe..

När sov du senast på golvet?
Förut när jag skulle till mammas jobb så låg jag på golvet och sov natten innan hehe..

Vilken är din favoritdrink?
Hmm vet inte riktigt...

Gillar du din boendesituation?
Nja sådär..hatar allt tjat ifrån mamma och hennes sambo..

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst 6 timmar...

Äter du frukost dagligen?
Nope...väldigt sällan...

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Aldrig skulle vilja ha lite mera att göra...

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nope...flyttade ifrån mina kompisar på lektionerna när de snackade och jag satt emellan...

Vilken är din favoritfrukt?
Kiwi,Vindruvor mm

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
19

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Neh inte direkt

Tror du på liv på andra planeter?
Jah varför inte liksom..hehe

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vet inte riktigt..mamma säkert...fast hon gör mig irriterad ofta...

Tror du att gud är en man eller kvinna?
hehe spelar de nån roll?

Vad var det senaste du åt?
Choklad

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Spelar ingen roll faktikt tycker jag...men andra kanske har en annan uppfattning om mig

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma ville att jag skulle heta veronica eller Sofia...Men Pappa ville Sofie så de blev sofie :)

Gillar du senap?
Jah de är okej

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nope men skulle vilja testa...

Har du någonsin köpt något från ebay?
Ahh lite grejer...

Tycker du om att krama folk?
Jah de gör jag :)

Skulle du säga att du är trendig?
Nope har min egna stil..

Äger du en digitalkamera?
Nope lånar mammas sambos

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Tack men kan tyvärr inte men tack för att du frågade...eller nått liknanade...:)

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Har inte sätt star wars

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ahh super irriterande

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Ingen

Tycker du att du är attraktiv?
Nja...

Vad är du allergisk mot?
Kvalster hehe...
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Har inga direkta kommentarer...

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nope...

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning faktiskt..hehe...de spelar jue ingen roll nu jue...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer