Lite mer lista...

Vad heter du? - Sofie
I mellannamn? - Helena
Vart bor du? -  Sthlm
Trivs du där? - Jah rätt så
Brukar du läsa horoskop? - Heh ahh hela tiden typ ...de är fett kul...
Har du körkort? - Nope.
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder och nödvendiga saker...
Antal kuddar i sängen?-  4
Kan du baka bullar? - Ahh
Bläck eller blyerts? - Båda men bläck är bäst
Mc donald's eller burger king? - Mc donald´s lätt
Är du allergisk mot något? - Kvalster
Äger du ett busskort? - Japp
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön mjölk...den är godast...röd mjölk smakar som grädde...
Hur ser du ut idag? -  Ehm som vanligt när jag har gått upp...håret lite rufsigt och trötta ögon
Nästa mål i ditt liv? - Ehm vet inte riktigt...får se
Vad såg du senast på tv? - Nått program...slog bara på tvn imorse sen halvsova jag vidare lite..
Hur svarar du i telefonen? - Hej,Sofie - beror på vem de är
Vem ringde dig senast? -  En killkompis :)
Vad sa den som ringde? - Hej sen snackade vi typ 30 min vidare efter de...
Antal timmar sömn inatt? - ehm...typ 7...men vaknade fett ofta så kanske 5-6
Sov du ensam? -  Japp


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Nattis
Såg dig gråta:  Mamma
Fick dig att gråta: Ehm Mamma...och situationen vart irriterad och lessen på samma gång
Du gick på stan med:  Ehm Matilda hehe påväg till skiva...
Skickade ett e-mail: Ehm till mamma..hehe..skulle skicka nått kommer inte ihåg vad.... 

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Jah självklart ingen idé att säga de annars tycker jag..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? -  Nja kanske inte nästa dag men efter ett tag..hehe
Tar du droger? - Nope...
Vad är du mest rädd för? -  Hmm kommer inte på..men nånting...
Vilka kläder sover du i? -  Linne,t-shirt och byxor...beror på hur varmt de är...
Vart vill du gifta dig? - I kyrkan eller en strand vore romantiskt... 
Har du varit kär? - Jah flera gånger...
Kör du bil? - Nope
Har du ett jobb? - Nope men ska skaffa mig ett
Gillar du att ha folk omkring dig? - Jah för de mesta annars så äre skönt att vara för sig själv ibland...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ahh...
Är du ensam nu? -  Nja sitter ensam på mitt rum men mamma är hemma och hennes sambo...
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? -  De jag kan texterna på..hehe
Vill du gifta dig? - Ahh
Vill du ha barn? - Ahh

FAVORIT
Rum i huset? - Mitt rum såklart
Typ av musik?-  All bra musik gillar alltmöjligt..
Månad? - Juli då fyller jag år :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA


Gråtit? - Nej
Köpt någonting? Nope
Varit sjuk? Haft lite ont i huvet
Sjungit? nja kanske sjungit med låten jaghar lyssnat på men annars inte...
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Velat säga till några att du älskar hon/han? Jah kanske... 
Träffat nån ny person? - Nope
Saknat någon? Ahh..... 
Kramat någon?  Ahh
Kysst någon? - Neh...
Haft sex med någon? - Nope

SENASTE


Låt du hörde: Michael Jackson - Heal the world..fett bra
Film du såg: When a man loves a women...men somnade lite innan den slutade...va galet trött..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer