60 frågor...

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Lotten och hennes scoutkompisar...
3. Hur lång är du? 157
4. Vilken var den senaste film du sett? Tillsammans...Kollar mest på serier
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nej men de är bara att säga till så kan vi kanske ses" till Natta
7. Vad är dagens planer? Ehm imorrn har jag inga planer idag vare hänga med Lotten
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Gillar båda..fast de beror på hur personen är när man ringer..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda o
10. När såg du senast din mamma? Idag innan mamma gick och la sig.
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna
12. När vaknade du idag? Ehm typ 7.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja mest sätt katter lite här och var...
14. Vilken är din favoritplats? Ehm många ställen...gillar ställen där man ser havet
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte riktigt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning faktiskt men hoppas att jag mår bra och har de bra...
17. Vad skrämde dig som barn? Vet inte riktigt faktiskt...
18. Vem fick dig att skratta senast? Lotten och hennes scoutkompisar..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Antar de...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Mjukisbyxor och tröja
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 hehe...
23. Hur många landskap har du bott i? Hehe ett..
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nope de har jag inte...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sköna skor med strumpor hehe
26. Är du social? Ahh de kan jag vara om jag känner mig bekväm med att vara de...
27. Vilken är din favoritglass? Choklas,kokos och pistage
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara och köpa saker...
29. Tycker du om kinamat? Jah de kan vara gott
30. Tycker du om kaffe? Nja inte så mkt...men dricker de ibland...
31. Vad dricker du till frukost? Äter inte frukost men dricker mjölk eller apelsinjuice på morronen
32. Sover du på någon särskild sida? Nja kan sova nästan hur som helst...
33. Kan du spela poker? Jah
34. Tycker du om att mysa? Självklart med rätt person ;)
35. Är du en beroendemänniska? Nja tror inte de..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej faktiskt inte..
37. Vill du ha barn? Jah
38. Kan du några andra språk än svenska? Ahh
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda...skulle lätt vilja ha en pool i trädgården..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Ehm kläder och dvd- boxar är de nog...
42. Äger du dyra smycken? Nja de smycken jag har är inte så dyra...
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope...
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Saft men ska snart käka mat... 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Typ alla mina kompisar..
46. Välj ett ärr på din kropp? Välj? har ett ärr på armen och ett lite ovanför läppen....heh
47. Vad har du för ringsignal? Dead by april - Losing you så jäkla bra..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej de har vi slängt...
49. Flirtar du mycket? Nja mina kompisar säger att jag flirtar hela tiden....
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hittade den på Google tror jag..
51. Kan du byta olja på bilen? Vet inte kanske är inte så bra på bilar..
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte körkort...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Vingklippt ängel av Berny pålsson har inte läst färdigt.
54. Läser du dagstidningen? Nja ibland...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej...
56. Dansar du i bilen? Nej då sitter jag stilla och lyssnar på musik...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skolgrejer...hehe...
59. När var du i kyrkan senast? Ehm på nån begravning...
60. Vilka personer utmanar du? äsch utmanar inte nån de som vill skriva samma lista han kopiera och göra de :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer