Allmänt om mig...

Lovar du att vara ärlig? Jah klart ;)
Du heter: Sofie
Låt just nu: Evanescence - My Immortal
Om du röker:  Nope
Beroende av: Ehm typ mobilen,cola jah typ de...
Favoritkaraktär(er) i film: Fett många..
Vem behöver du mest just nu: Många personer "/
Vad tror folk om dig: Ehm hoppas folk tycker jag är snäll och rolig :)
Stämmer det: Vissa har sagt de....



Vad får du oftast komplimanger för:
Snäll och knasig humor
Vad säger du för att imponera på någon: Inget speciellt är som jag är mot alla andra...
Hur imponerar man på dig: Man är sig själv bara de brukar oftast gå hem hos mig ;)
Brukar du skratta för dig själv? Om jag typ tänker på nått roligt för mig själv så kan jag börja skratta...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ahjah:P från Jeanette...
Vilken är din favoritmålning? Har typ ingen men gillar vatten liksom sjöar och havet...
Vart bor du: Stockholm
Trivs du där:  Nja sådär...ibland ibland inte...
Äger du några converse: Japp :)
Festar du mycket:  Nope inte så mkt...



Vad har du för mobil operatör:
Comviq
Är du allergisk i mot något: Kvalster hehe
Har du haft sex : Kanske de kanske
Nästa mål i ditt liv: Försöka må bra igen...
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer...
Vem ringde du senast:  Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mamma
Antal sömntimmar inatt: Typ 8-9
Sov du ensam: Nope delade säng med 3 andra...
Tycker du om din pappa: Japp verkligen...men kan inte träffa honom längre :(



Brukar du komma i tid:
Japp hehe..
När mår du bra: När jag är med mina älskade vänner...
När blev du fotad senast: Igår hemma hos millisen hehe...
Vanligaste färg på dina kläder: Ehm väldigt olika...tar de som jag känner för att ha på mig..
Vad tycker du om fötter: Hehe inget speciellt...
Är du smart: Ehm jah de tycker jag att jag är...
Är du aktiv i skolan: Nja sådär va jag i skolan..
Vem/vilka saknar du just nu: Pappa,Fredde och några flera :(



Favorit dryck på morgonen:
Mjölk eller apelsinjuice
Rakar du benen: Ahh...
När brukar du gå och lägga dig: När jag är trött...de blir olika
Är du blyg: Beror på med vem...med den jag gillar är jag lite blyg
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll..sms är alltid kul oxå :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jah...
Har du spytt offentligt: Nope de har jag inte...



Har du varit full?
Nope bara lullig
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ehm lätt ha sex hehe...och göra killsaker...
Använder du stjärnor eller kajal: Nope...stjärnor?
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mina kompisar...
Är du nöjd med ditt liv: Man ska nöja sig med de man har tror inte man ska klaga liksom..
Om inte, vad vill du ändra på: Lite grejer bara...
Är du bortskämd: Nej inte vad jag tycker...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer