Helgen 28/3-29/3 - 2009

Jah så vare helgen slut igen...tänkt berätta lite kort om helgen :)

Lördag:
Jah idag så åkte vi till vällingby centrum och kollade runt lite
Sen skulle vi åka till Ikea och kolla på lite sakern men de va så mkt bilar på parkeringen så jag
ringde till en kompis som jag skulle till och kollade inte jag kunde dra dit direkt de gic kbra de :)
Så hängde hos henne ett tag och snackade om livet :)

Söndag:
Följde med och handlade lite mat.
Sen drog vi till ikea och kollade på de vi skulle kolla på igår..
Jag ville köpa en ny lampskärm till mitt rum va så trött på den jag hade den har jag liksom haft sen jag va typ 7 år så ville byta sen till nån som ljuset går igenom lite bättre så att man ser nått :)
Annars så har jag inte gjort så mkt kollat på tv mest :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer