Söndag :(

Hej
Nu äre söndag :(
De är skönt att vara ledig jue :)
Imorrn äre praktik igen...
Jah ehm idag har jag inte gjort så mkt..har sovit typ 12-14 timmar :D sjukt skönt :)
Somnade när jag kollade på melodifestivalen hehehe så intressant va de..
Men hörde efterråt att de inte va så bra...Hehe men tror inte den va så himla bra faktist...
Har typ tröttnat på melodifestivalen tittar typ ändå hehe eller har på melodifestivalen fast jag sitter framför datorn...
Hehe jah helgen vad har jag gjort..
Igår så åkte jag runt med mamma och hennes sambo runt till olika affärer och letade efter en ny tv den tvn krånglade och stängde av sig osv :S...
Jag köpte ett par nya hörlurar till ipoden de behövdes typ alla mina har gått sönder :(
Jah de va min helg de :)
Får se hur veckan blir hoppas veckan går fort...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer