1 - 10 saker

1 ÖNSKAN:
Att få dig...
2 VAL:
Coca cola eller fanta:
Coca cola lätt
Hund eller katt: Båda

3 PERSONER:
Du kan berätta allt för:
Fredde,Jeanette,Camilla,Karina,Lotten och Kristina
Du tycker om: Många plus de ovanstående ;)
Du inte gillar: De du :P

4 SAKER:
Du gör när du har tråkigt:
Datorn/Tvn/Sover om jag är trött
Du gjorde igår kväll: Pluggade hela natten tills idag
Du kan höra just nu: Tvn och musiken i mina öron
Du inte kan leva utan: Bästa vännerna

5 NEJ TACK:
Skolämne:
Svenska
Mat: Hmm kommer inte på så mkt...
Musik: Allmöjligt
Dryck: Hmm kommer inte på nån just nu
Djur: Många

6 HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Njaa...
Brutit mot lagen: Nej inte vad jag kommer ihåg
Blivit arresterad: Nepp
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nepp
Varit med i tidningen: Japp några gånger

7 SENASTE:
Telefonsamtal:
Med mamma
Mat: Middagen tidigare idag
Dryck: Coca cola
Biltur: Till Centrum tror jag..
Tv-program: That 70s show
Spelad låt: Coldplay - A message
Köpta klädesplagg: Skjorta och tröja ifrån Gina tricot

8 FÖRSTA:
Bästa vän:
Har några stycken
Husdjur: Hund labrador :)
Utlandssemester: Mallorca har jag varit
Piercing: Öronen 3 hål (2 i ena och 1 i andra
CD skiva: Hmm kommer inte ihåg :S
Bil: Har ingen
Ord: Fett nice,Ajja, Nice
 
9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör:
Trött
Tanke: På en massa saker...
Kläder: Ehm mjukisbyxor,vit långärmad tröja och lila/vit - randig tröja och underkläder.
Bakgrund: Havet och berg
Känsla: Saknar folk
Tid: 23:56
Bästa sak: Att jag ska sova snart :)
Irritationsobjekt: Håller på att bli förkyld


10 FAVORITER:
Dialekt:
Ehm skånska är cool
Mat: Alltmöjligt gott
Låt: Hmm har jättemånga favoriter....
Film: Svårt de me...många favoriter
Tecknad figur: Hmm ingen speciell
Sport: Gillar inte sport
Komiker: Har några favoriter :)
Veckodag: Fredag och Lördag
Glassmak: Pistage och Kokos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer