Äntligen..

Jah nu är jag snart klar med lite skolarbete som ska vara inlämnat idag
Ska jag vara ärlig så satt jag hela natten och pluggade med de
Så har bara lite grejer att fixa sen är jag klar
Det känns grymt skönt
Får se om läraren är nöjd med de är inte säker på om jag har gjort helt rätt men hoppas de
Annars så får jag väl göra om eller nånting
Jag vet inte vi får s hur de blir
Idag så börjar jag kl. 9.00 med konditori får se vad vi ska göra idag..
Har för mig att vi skulle göra donats och lite andra grejer...hoppas de blir roligt
och att jag kan hålla mig uppe är rätt trött...
Jag har lite ont i halsen superirriterande...
De är likom torrt och irriterat "/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer