Brukar du,Vem,Har du,Hur och Tror du?

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Nope
Titta på dig själv i spegeln: Jah ibland
Gnälla: Jah ibland...gör inte alla de?
Skrika: Nope oftast inte...
Sova: Jah om jag kan har sömnproblem
Ha ångest: Nja
Skada dig själv med flit: Nej de gör jag inte...
Ta mediciner du inte borde ta: Nej vill inte ta mediciner om jag inte måste
Vilja dö: Jah nån gång har jag velat göra de när allt är jobbigt
Drömma mardrömmar: Jah de händer ganska ofta
Drömma sexdrömmar: Ahh
Ta droger: Nej de gör jag inte...
Försöka vara annorlunda: Behöver inte försöka folk tycker de redan...
Klä dig i svart: Jah de gör jag ofta om jag känner mig dyster eller bara vill gillar färgen
Gå till kyrkan: Nej inte om de inte är bröllop eller nått sånt...
Gå i skolan: Jo
Röka: Neh
Ha sex:
Ljuga: Aldrig kanske drar nån vit lögn om de behövs men helst inte...
Hata folk: Nja har folk som jag inte tycker om men säger väl hatar för att jag tycker så...
Lita på folk: Nja inte alla efter mina upplevelser så har jag svårt med de

VEM:

Saknar du: Pappa och en killkompis
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Matilda
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Hehe de du...
Vill du kittla: En killkompis på skojj...
Kramade du sist: Matilda
Vill du prata med: just nu? Många som jag aldrig snackar med
Skrek du på sist: Mamma för att jag va arg
Vill du vara som: Den som alla gillar och frågar om man vill hänga med
Sårade dig sist: För många de va som en kniv i ryggen
Vill du bli galet full med: Hehe mina kompisar
Gjorde dig riktigt glad senast: En killkompis
Fick du sms från senast: Jeanette
Ringde dig senast: Nattis
Är vackrast på jorden: Ehmmm

HAR DU:

För många vänner: Nej man tackar jue inte nej till flera
Tvångstankar: Nja lite
Någon annan psykisk sjukdom: Nja känner mig jämt stressad fast jag inte behöver
Någon fysisk sjukdom: Nope
Någon skada: Nej
Färgat håret: Nej
Brutit några ben: Neh
Några piercings: 3 st i Öronen ( 2 i ena och 1 i andra)
Egen dator: Ahh 2 st
Bra självförtroende: Neh verkligen inte
Kysst någon: Jah
Haft sex:
Köpt kondomer: Nope
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Jah i några stycken...
Dumpat någon: Neh
Stulit någonting: Neh
Lämnat landet: Jah
Tuttat eld på nått: Nope
Gjort något olagligt: Nej

HUR:

Går du: Hmm tänker inte på de riktigt
Svarar du i telefonen: Hallå,Sofie eller Hej
Fördriver du tiden: Ehm kollar på tv,Datan,vänner
Mycket pengar har du: Ehm lite gran...de är jue skivor nu så de försvinner lite pengar...hehe
Tjänar du pengar: Nja Csn än sålänge
Ofta diskar du: I skolan varje gång i är i köket och hemma ibland..
Ofta städar du: Ibland när jag känner före
Många stör du dig på: Ehm en del
Ofta träffar du din familj: Varje dag...

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ehmm..
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Inte alla men vissa de flesta känner inte mig riktigt eller förstår sig på mig
På ett liv efter detta: Nja lite osäker
Att fiskar kan tänka: 4 sekunder minne har de iafall så de kan säkert tänka hehe
Att du kommer leva länge: Nja vet inte hoppas de och att jag är frisk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer