Robinson finalen...sen skiva...

Så nu kollar jag på finalen på Robinson finalen..kommer inte hinna se klart innan jag ska dra til skivan...
bussen går 21.18 typ..alltid försenad men men
Hinner se lite iafall..ska väl börja bestämma kläder och sånt snart..
Vet typ vad jag ska ha på min men man kan jue ändra sig..
Jah vi får se hur skivan kommer att bli...
Får se om man träffar nån rolig som man känner..vi får se...
Får se om den slår min hehehe :P..
Skulle inte tro de va ...:P
Postat av: malin

svar: Ja mobilen är jättebra tycker jag =) Snabb och snygg i menyer och i övrigt. Rekommenderas =)

2009-05-31 @ 21:00:17
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer