Alltmöjligt...

Vilken svordom använder du mest? Fan,Helvete

Äger du en iPod? Japp

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ehm 8.30 för jag skulle vakna den tiden imorse

Hur många resväskor äger du? Ehm en

Använder du flip-flops? Jah de jag har är supersköna

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på humöret och kläderna

Vilken var den senaste filmen du såg? Sagan om ringen den första

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän såklart

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ehm beror på hur mkt jag vann....

Har någon någonsin kallat dig lat? Japp typ varje vecka hemma:(

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Har många favoriter

Vad åt du till middag senast? Spagetti med köttfärssås och mozzarella sallad

Använder du huvtröjor? Jah

Kan du vissla? Jah

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Hmmm vet inte riktigt...

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Japp självklart de vet jag att vissa gör men får reda på vad de sa sen..hehe

Vilket riktnummer befinner du dig i? 08

Tittade du på tecknat när du var liten? Jah självklart :)


Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
 Ica

Hur många syskon har du? Inga

Är du blyg inför det motsatta könet? Nja jag tycker inte de...men de beror väl på

Vilken film kan du alla replikerna till? Hmm..Sex and the city - filmen och många flera

Äger du några band t-shirts? Nope

När flög du senast?
När jag va typ 12-13 år tror jag...

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st

Läser du för skojs skull? Nja läser knappt

Pratar du några andra språk?
Nope bara svenska men kan engelska oxå

Diskar du din egen disk? Ahh om jag har användt nått

Har du gråtit offentligt?
Ja tyvärr i skolan men försökte dölja de

Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda

Försöker du alltid lära dig nya saker? Nja inte alltid men klart man vill lära sig nya saker...

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jah vill göra båda :)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nja..beror väl på

Kan du kasta macka?
Jah :)

Vad har du med dig in på bion?
Dricka

Vem var din favoritlärare och varför? Ehm har ingen favorit...eller Claes ibland han är rätt rolig...

Har du dejtat någon av en annan religion? Nepp

Vad har du för väder? Sol

Har du en favoritblogg? Jah följer några stycken som är bra

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Inget

Gillar du att flyga? Jah

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Nja vet inte dirket...blir jag kär så blir jag kär då är de nått jag attraheras av...

När sov du senast på golvet?
Typ för 4-5 år sen låg jag på golvet och sov i mitt rum hehe...

Vilken är din favorit drink?
Xide och några flera

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ehm 8 timmar typ men sover aldrig 8 timmar...

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej verkligen inte är glad när de händer nånting...

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nope har inte hänt mig

Vilken är din favoritfrukt? Ananas,Kiwi och vindruvor

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej inte direkt

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej inte direkt

Tror du på liv på andra planeter? Jah göre säkert...

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Mamma

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Båda eller de beror på personen

Hur valde dina föräldrar ditt namn?  Ehm de valde mellan Sofia och Veronica men de blev Sofie hehe...Gillar mitt namn så de va jue bra de..


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt kommer att bli bra och lösa sig men så tänker jag aldrig när nått är svårt...då ger jag upp...säger snarare nu ger jag upp orkar inte mera

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jah de verkar härligt

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning faktiskt

Tycker du om att krama folk? Självklart kramar är mysigt

Skulle du säga att du är trendig? Nej verkligen inte har min egen stil

Äger du en digitalkamera? Nja den jag har är inte min

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jah verkligen då har jag liksom telefonen inärheten helt i onödan liksom....

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen

Vad är du allergisk mot? ehm kvalster


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nope

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer