2:a Novermber

Nu är det måndagen den 2:a november..
Då va oktober slut och nästa månad äre jul shit va snabbt de går..
Helgen har varit bra :)

Fredag:
Sov ingening natten tills idag så va galet trött..
Men åkte till Morbrors jobb och hämtade/lämnade lite arbete..
Efter de så käkade jag lite Halloween tårta där som de hade köpt till deras fredags fika..
När jag hade åkt hem så la jag mig i sängen och kollade på tv sen råkade jag somna nån timma :)
Skönt att sova lite..men va ändå trött på kvällen så somnade tidigt..
Kollade på Idol sen så somnade jag efter hehe...
Galet skönt att sova...somnade så fort jag släckte lampan...
För att vara ärlig så höll jag på att somna i slutet av idol..

Lördag:
Idag så åkte vi till Nacka Forum och kollade runt lite...
De va 1 års firande och de va lite parader osv...
men de va inte därför vi åkte dit vi ville bara åka dit och kolla..
Vi fikade på Davidoff Café jag åt Mozzarella foccaia
Grymt god varen den bästa jag har ätit

Söndag:
Idag så åkte vi till Jakobsbergs centrum och kollade runt lite och så åkte vi till Barkarby handelsplats..
Mamma ville kolla på en grej lite extra som hon inte köpte i Nacka forum..
Annars så Jobbade jag lite och jag köpte mcflurry och äppel pajMcdonalds..
Vart supersugen på de så vi åkte förbi och köpte de...:)



Postat av: Millah

Jo det finns riktigt fina kläder där =)

2009-11-02 @ 10:34:31
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar: det är inte så konstigt, esprit home är helt nytt i sverige ;) Men du kommer säkert få se det när det blir lite större =)

2009-11-02 @ 12:09:06
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Erik är min favorit =) Tove var bra men är lite lika bra längre, sen gillar jag mariette och Rabih ocå =) Sj?

2009-11-02 @ 12:10:25
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer