Lite frånvarande...

Jah nu har jag inte bloggat så mycket nu igen..
Ska försöka bättra mig lovar..

Har bara tröttnat lite på att gå in på datorn..och de händer inte så mycket i mitt liv just nu..
Så vad har jag gjort nu för tiden...
Mest jobbat och träffat 2 killkompisar som jag inte har träffat på evigheter
Vi måste verkligen träffas oftare ska se till att vi gör de :)

Har missat The voice på tv varje morgon ska inte missa idag...
Tycker de är grymt roligt hehe...
Och de är skönt att vakna till de..har kollat på de varje morron tills i måndags..
Men ska bättre mig på de :)

Idag ska jag till morbrors jobb och lämna lite jobb...
Annars så tänkte jag kanske dra till centrum och ta hål i örat kanske..
Har funderat på de ett tag och vill göra de :)
Vill ha lite flera hål i öronen...har redan 3 st ..
Förut gjorde jag ett hål till men va tvungen att låta de läka igen för de va lite inflamerad osv tror jag..
Men tänkte försöka ta om på de stället och sätta ett annat på ett annat ställe oxå.. om de kostar 100 kr för 2 st...
Ska kanske träffa en kompis får se om jag orkar ska smsa lite med henne tänkte kolla om vi kan ses på söndag istället...om vi ses idag så blir de så kort tid tyvärr...
Ajja hör av mig senare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer