Idol & idag

Igår så kollade jag på idol på kvällen men höll typ på att somna hela tiden hehehe...
Jag somnade lite efter idol hehe galet tidigt för att vara mig...
Men hade inte sovit nått natten tills igår så de va inte så konstigt...


Idag så åkte vi till Nacka forum och kollade runt lite...
hittade tyvärr ingenting men köpte en FrappistaBarista
Galet gott...synd att de inte finns Barista i centrumen nära oss och att Frappista är lite billigare men de är värt de...

 

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-10-31 @ 18:48:35
Postat av: brownie*.

hmm, ja vet faktiskt inte vem som är min favorit. tycker lite om alla faktiskt :P. haha. även att ja tycker 2/½ män är väldigt bra så är favoriten vänner! :D. vad tycker du om den? asså serien vänner :P..

2009-10-31 @ 19:06:43
URL: http://amandabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer