Lämna

jah snart ska jag åka och lämna lite jobb på min morbrors jobb...
Skulle egentligen vara påväg till Karolinska sjukhuset ( KS ) nu men avbokade tiden tills imorrn...
Så de är bara lämna arbetet och sen åka hem igen..
Jag satt uppe och jobbade inatt sen sov jag ingenting så orkade inte me KS
Telefonerna på Ks funkade inte när jag försökte avboka tiden men de löste sig ändå vilken tur :)
Så väntar på att bussen ska gå så åker jag till morbrors jobb...
Skulle egentligen lämna jobbet i fredags men de blev inte så heller hehe...
Trodde att jag skulle kunna lämna jobbet till min morbror när hans barn firade födelsedag men de gick inte tyvärr.
Men men de blir skönt att komma ut lite men synd att de regnar de gillar vi inte...
Men de är bra för naturen iafall...

Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ah okej. va roligt att du vill ha utlottning nr 7:P Allt bra med dig denna regniga måndag??

2009-10-19 @ 10:39:46
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: sandra

snygg blogg har du!

2009-10-19 @ 10:58:59
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer