Sova snart?

Jah de börjar bli dags att sova snart inte sant? :P
Nej men ska kolla mejlen lite och kolla lite på tv.
Hade tänkt och jobba lite men glömde göra en grej så får göra de imorrn istället
De är ingen fara behöver lite paus ifrån jobbet har jobbat varje natt sen i måndags tror jag.

Imorrn äre torsdag då ska jag till Vårdcentralen och lämna lite blodprover...
Läkaren vill ha lite som de ska kolla...

Och så hade jag tänkt köpa en grej som fredags överrasknings efterrätt hehe
Tänkte vi kan jue kola på idol eller nånting om de inte finns nånting annat på tv.
Hoppas bara att den grejen finns i affären vid vårdcentralen annars så får jag hitta på nånting annat.

Snart är de helg igen va skönt då ska de ätas tårta...
Ska fira min kusin som har fyllt 12 år...
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

jag svara rpå de sista kommentarerna och ska strax slänga mig i sängen.. natti natti

2009-10-15 @ 00:18:15
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Melle <3 Neah

vi tackar så mycket :) <3

allt bra?

2009-10-15 @ 11:22:24
URL: http://allyouwanttoknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer