Klockan är 6:48

Jah så är klockan tidigt på morronen och jag är fortfarande vaken
De är bara jag som är vaken..
Låg och kollade på tv hela natten och smsade med Jeanette tills typ 2 tiden...
Så de va lite tidsfördriv..
Käkade kladdkaka och drack lite cola för typ 2 timmar sen...
När jag började kolla på Tomten är far till alla barnen...
sjukt rolig film går runt julen varje år..

Några av skådisarna som är me är:
Peter Haber - ifrån beck filmerna bl.a
Katarina Ewerlöf - ifrån livet är en schlager bl.a
Alexandra Dahlström - ifrån fucking åmål,Fröken sverige
Nina Gunke - ifrån Vita lögner bl.a
Suzanne Reuter - Ifrån svensson svensson
Jessica Zandén - ifrån vita lögner,en spricka i kristallen bl.a
mm...

Skrev ner lite texter på Bilddagboken oxå...vart nöjd med dem...de såg rätt tomt ut så tänkte jag måste skriva nånting snart...

Hejsålänge hörs sen lär inte somna nu men men ska försöka hålla mig vaken lite senare idag annars sover jag bort hela dagen...
Ska stänga av datorn nu innan nån märker att jag är inne..
Har inga direkta tider som jag inte får vara inne men om de märker att jag är inne på datorn istället för att sova så kommer jag få tider som jag senast måsta stänga av datorn som förut...
Men schhh om de..hemlis ok? ;)
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer