Fredag 17 dec

Idag så sov jag ut lite vaknade vid 11 brukar vakna vid 6.30 i vanliga fall..
Så började jobba direkt när jag hade vaknat ungerfär..
Så är snart klar med allt jobb :)

Imorrn ska jag laga julgodis..
Ska baka:

Kokostryfflar
Saffranstryfflar
Citronknäck med pistagenötter
Krispiga kokostoppar
Snöbollar
&
Saffranspannacotta

Ska nog inte baka allt imorrn men vi får se :)
Kul ska de bli iafall att baka lite julgott..
Tänkte ta med lite till min morbror när vi åker tid på julafton som jag inte tror nån har glömt att de är om en vecka :)
Kan skriva ner alla julrecept i bloggen oxå så kan ni testa hemma om ni känner för de..

Postat av: ♥ L A I L A ♥

låter gott =)

2010-12-19 @ 15:22:03
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer