Idiot mobil "/

Asså snacka om att jag blir irriterad på min mobil...
Den krånglar nu *suck*
Kan inte skriva sms för att den inte visar den här svarta pinnen som visas när man ska börja skriva "/


Fick den i studentpresent förra året...
Liksom lite över ett år gammal så krånglar den..
Hehe mamma kom in nyss och sa: Den kanske ha fått värmeslag...
Jag bah: Hahah de tror jag inte...

Men men får väl börja leta efter en ny då...om jag inte hittar kvittot och garantin påren är kvar...


Neh nu ska jag kolla om folk har lite låter som jag kan få som lite plåster på såren och kolla på Gossip avsnitt :)

Jeanette smsade att hon vill ut och jogga men jag joggar inte kollade om vi kan ses vid gungorna som vi gjorde förut ett tag...:)
Så väntar på att hon hör av sig att hon ska dra ut..
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då sötis?

kramar =)

2010-07-16 @ 22:02:40
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer