Inte hänt så mkt..

Oj de va ett tag sen jag uppdaterade..hehe
De händer inte så mycket nu för tiden...
Jobbar och sånt...

Nått nytt är väl att jag har träffat en kompis ifrån msn som heter Kristina :)
Kristina frågade för ett tag sen om jag ville träffa henne på Sthlms central..
Hon skulle till sin kille och hade typ 2,5 timmar som hon skulle sitta på centralen och vänta på nästa tåg.
Så då mötte jag henne där och satt och snackade med henne under den tiden :)

Vi hade grymt roligt...de måse vi seriöst göra om :D

Ahh de va väl de som har hänt senaste tiden..

Ska jobba lite på mammas sambos jobb nån vecka..han frågade om jag ville jobba..
Först så va jag lite osäker men sa ja iafall..
Man tackar jue inte direkt nej till mera pengar när man inte har fast jobb eller så..
De jobbet jag har hos min morbror är när han behöver hjälp så ringer han till mig...

Neh nu ska jag kolla p 2½ men :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer