One tree hill :)

Äntligen så har One tree hill börjat och tyvärr så misstade jag första avsnittet :(
Men kollar på de nu på internet..
Tänkte kolla lite flera avsnitt av säsong 7 om jag orkar..

Sitter och äter en smögenröra macka och kladdkaka medans jag tittar..
Vart lite smögenröra över från gårdagen när vi käkade de som förrätt..

Har läst nånstans att man får vitare tänder om man tar en jordgubbe och gnuggar på tänderna..
Undra om de stämmer?
Testade att göra de förut hehe..får se om de har nån effekt..hehe

Ajja ska fortsätta kolla på One tree hill :)
Postat av: Nina

Vet du var jag kolla på One Tree Hill avsnitt 19, säsong 7? Hade varit jättesnällt om du vill dela med dig och maila det till mig. Mvh Nina

2010-08-19 @ 12:46:37
Postat av: Alida

Hej



Var ser du One Tree Hill avsnitten på internet, vilken sida? Skulle vara jätte snällt om du sa det :D

2010-09-12 @ 18:23:18
URL: http://alidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer