Häng med Jeanette :)

Igår så frågade Jeanette när hon va påväg hem ifrån jobbet om vi skulle träffas och supa...vi har jue typ bestämt att göra de ett tag men har aldrig blivit av..men igår så blev de äntligen av :)
Jeanette försökte få min full hehe som typ alla...Men hon lyckades inte...haha bättre lycka nästa gång kanske ;)

Vi snackade om alltmöjligt i flera flera timmar..
Jag drog till henne så att jag va där typ 19.00 sen så kom jag hem typ 08.30 imorse..hehe
Vi snackade så länge så tiden bara rann iväg...
Tjejsnack hela kvällen killar,kompisar,händelser,folk som har sårat än och alltmöjligt :)
Skönt att prata ut lite...Känns som att vi förstår varandra även fast vi är olika...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer