Jobbat och jobbat..

idag så somnade jag vid typ 5 imorse...
Sen vaknade jag vid ungefär 12 tiden..
Och så kollade jag lite på tv och sen så duschade jag..
Mycket skönare att tvätta håret nu...har jue mycket mindre hår sen jag klippte mig hehe..
Och så har jag i en Loréal medel som gör att håret inte slits när man plattar håret...
Håret har blivit jätte mjukt och fint :) Älskar mitt hår nu mera än förut..
Förut så störde jag mig bara på håret för de va så slitet :(
Efter duschen så satte jag mig och jobbade fram tills de va dags att göra middagen...
Började med middagen vid typ 16.30...
Vi va hungriga och jag hade inte ätit nått på hela dagen så va fett hungrig...
Det blev Pasta med körsbärstomater,mozzarella och basilika..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer