Nya filmer..

Beställde lite filmer för precis en vecka sen..
Beställde:

She´s all that 
A lot like love
What happens in vegas
Smekmånaden
I skuggan av värmen
Johan Falk - GSI
Johan Falk - Vapenbröder
Johan Falk - National target
Johan Falk - De fredslösa
Fullt hus
Fullt hus igen
&
2 ½ män första säsongen
Ska nog beställa lite flera filmer sen när jag hittar några flera sen :)

Imorrn tänkte jag kanske fråga om en snygging vill träffas om jag får tillfälle till att fråga osv..
Mycket mera historia bakom osv...Nån gång ska de bli av har jag bestämt..
Måste berätta lite grejer för den snyggingen...





Gick i Sollentuna centrum för nån helg sen så gick jag utanför MQ och såg
Joel Kinnaman på bild...tänkte först: de är han va? är närsynt så ser inte på långt håll "/
Sen så gick jag lite närmare och kollade så vare han..
Smsade en kompis: Joel Kinnaman på MQ reklamen håll utkik ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer