Sova

Imorse så somnade jag typ 6.30..
Försökte sova ungefär hela natten från kl. 01.00
Men de gick inte så bra..Låg och lyssnade på musik men de gick inte så bra..
Men försökte och försökte..till slut så kollade jag på klockan så va den 6.20 då tog jag ur hörlurarna och la ifrån min mobilen..då kunde jag sova...
Sen sov jag fram till typ 12 tiden..kollade på tv och somnade om hehe..
Kollade på Teen momMtv...Imorrn börjar ny säsong men då ska jag nog fixa iordning mig för skivan imorrn


Tänkte hänga på mamma när hon skulle fixa glasögon men va så trött så orkade inte...

Måste jobba imorrn oxå...får se hur lång tid de tar osv...får se om jag kan lämna de imorrn på dagen...
De får jag se..

Nu ska jag skriva lite texter som jag lägger upp på bilddagboken sen..:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer