Fredag - Kista

Idag va mamma ledig ifrån jobbet så vi åkte till Kista - centrum och kollade runt lite..
Först så åkte vi till min morbrors jobb och hämtade lite jobbgrejer.
Sen bar de av till Kista - Cetrum..
Käkade på Burger king de första vi gjorde :) Jag hade inte ätit frukost så va hungrig...
Både jag & mamma hittade lite grejer där som vi köpte bl.a likadana tröjor fast olika färger hehe...
Jag köpte Svart & Vit mamma köpte mörklila :)
De va nice :)
Jag ville köpa en ring men de va en beställningsvara för att man kan gravera in namn eller nått på den.
Jag vill inte ha gravyrringen jag ville bara ha den som de va..
expediten fick gå runt och leta lite om de fanns några i affären men de gjorde de tyvärr inte..

Vi va i kista vid 10.00 ungefär och va hemma 14.30

Imorrn blir de full rulle hela dagen som idag antagligen för vi ska på Hälso och Mat - Mässa :)
De är rätt roligt man får med sig en massa grejer..
Sist fick vi alla 3 med oss hem en massa saker..vissa grejer hade vi köpt och vissa grejer fick vi gratis :)
Finns alltmöjligt där för alla...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer