Lördag

idags å vaknade jag av mammas väckarklocka som ringde 7.30 och jag hade ställt min egen på 9.00 så jag inte sov bort hela dagen..försökte somna om men de gick inte "/

Idag så skulle jag städa men kände inte för att göra så mycket så kollade på The hills maraton..
Har inte sätt ifrån början så har inte riktigt kopplat ihop varför vissa personer har bråkat osv..
Så de va nice att kolla på de lite grann och tare lugnt :)

På kvällen så blev de mera pepparkakscheescake :)
Kollade på Tomten är far till alla barnen samtidigt som jag satt framför datorn och fixade lite...

Imorrn ska vi på julmarknad i Steninge och sen ska vi till något centrum antagligen Upplandsväsby centrum
planerat men man vet jue aldrig de kan jue ändra sig..
Jag ska lämna tillbaka min ring som jag inte va nöjd med tyvärr "/

Nej dags att fixa sig iordning för att sova..även fast jag har tagit de lugnt hela dagen så känner jag mig seg och trött..känns som att jag håller på att bli sjuk :(
Postat av: Laila

Kollade med på den filmen igår :) men såg bara halva sen kollade vi på en annan film :)

2010-11-28 @ 10:52:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer