Helgen

Nu äre Gossip Girl men spelar in de och kollar sen..
Men här kommer en sammanfattning av min helg...

Fredag:

Jobbat hela dagen 6.47 - 14.00 va färdig vid 13.00...
Tog de lugnt hela kvällen snacka med lite folk på msn osv..

Lördag:

Åkte till Jakan och köpte lite godisgodiskarusellen hade rabatt...
Godiset landade på 29 kr...så lite har jag aldrig köpt lösvikt godis för kan jag erkänna hehe..
Hem och städa rummet...Sen så hörde Lotten av sig och vi smsade lite och så bjöd hon över mig på filmkväll med henne och hennes kompisar..:)
Hade varit där tidigare om jag hade sätt smset tidigare :P
Va hemma vid 01.00 på natten...

Söndag:

Vi åkte till Nacka forum och kollade runt lite käka lunch osv...
Hittade ingenting fast va sugen på att köpa en tröja på Ïntersport men den va tyvärr för stor...
Väldigt synd gillade den på en gång..:( 
Hatar när man börjar gilla kläder och så äre fel storlek "/
Har bestämt mig för att köpa en ringGuldfynd men ska nog köpa den sen :)
Sen har jag mest kollat på Veronica Mars på eftermiddagen :)

Postat av: Laila

trevligt :D

2010-10-31 @ 21:28:07
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; Jasså :D Ja det är fint. Fick mitt av Mammsen eftersom jag ska börja plugga i veckan :)

2010-10-31 @ 22:17:43
URL: http://johauua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer