Nya filmer och serie :)

Kollade på filmen Killers här i veckan :)
Verkligen en ny favorit bland de många andra..
Fett rolig film haha..Ashton Kutcher får alltid knasiga roller..



Har börjat kolla på Veronica Mars också
Den serien är grymt bra..
De va typ Veronica Mars maration för ett tag sen på 2an så fastnade jag för den serien..
Så kollar ifrån början..förstår jue inte riktigt allting om man inte har kollat ifrån början...




De roliga med serier och vissa filmer jag hittar alltid nån kille som jag tycker är snygg hehe...:)

Passar på att lägga in bilder nu när jag sitter på jobbet..
Här funkar de...hemma så krånglar det bara...jag ska fixa de men blir irriterad när jagi nte vet vad felet är :S








Postat av: Laila

Toppen tips :D

2010-10-30 @ 02:08:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud ja. Haha. Älskar Logan, så jäkla het. Typ den enda anledningen till varför jag kollade den serien. lol



Sv: Tack! Söta du. :-) Borde egentligen lägga in en större version av den bilden på bloggen. Hade jag glömt. ^o^

2010-10-30 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer