Fredag :)

Jah då är fredagen snart slut..

Kunde inte sova så mycket inatt vet inte varför men men somnade nån gång vid 3 tror jag.
Idag va de jue tandläkaren som jag skulle till och ta kort på tänderna som vanligt...

Efter tandläkartiden så gick jag runt lite i centum och tittade om jag hittade nått roligt.
Men kände inte för nånting då efter tandläkarbesöket så gick till bussen och började åka hem.

Under tiden som jag var klar hos tandläkaren så smsade jag lite med jeanette och påvägen hem på bussen så bestämde vi att ses :)
Så jag åkte hem till henne i några timmar..snacka snaste nytt osv :)
De va roligt istället för att åka hem och somna direkt så hängde jag med Jeanette från typ 11.30- 15 tiden...
Kul och ses nu innan Jeanette ska resa bort ett tag...

Jah imorrn äre lördag får se vad som händer..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer