Söndagen 19/9

Igår så vaknade jag vid 9.30 sov bra den natten..
Har inte sovit så bra på senaste tiden men men känns som att jag håller på att bli sjuk eller nått..
Efter jag hade vaknat till så åkte vi till Barkarby handelsplats.. Jag ville kolla en grej på stadium hittade de jag letade efter men passade inte så bra när de satt på.

Lunchen käkade vi på Mcdonalds inte på mitt förslag..:P

Vi gick in en liten stund på Rusta också hittade lite där iafall..

Sen så åkte vi hem och så började jag städa lite fast kollade på tv mest...
Sen så gick vi och röstade vid typ 15.30 tiden...Tar bara 5 min att gå till vallokalen som vi hade min gamla skola..

Städade iafall klart i mitt rum där de nya möblerna står så nu är det vara lite små grejer som jag behöver städa...
Men i stora hela så är allt färdigt och jag blev nöjd :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer