Centrum söndag..

Idag så åkte vi till Bromma Blocks centrum jag skulle kolla på gympa skor som jag kan ha när jag går på mitt attract band :)
De slutade med att när jag hittade mina då står mamma och provar ett par likadana och ska ha dem oxå.. Inte första gången som vi har likadana skor.
Några grejer har vi lite likadant hehe..

Efter Bromma Blocks så åkte vi till Vällingby centrum och kollade runt där lite mamma hittade ett par stövlar som vi har jagat lite hela dagen..

Vi va hemma typ 15.30 tiden så tog de lungt fram tills middagen. Efter middagen så åkte jag till vårdkasen och träffade Lotten och hennes scoutgäng några av dem.
De hade möte så satt jag me och kollade lite hur de funkar där.
Lotten har frågat förut om jag skulle hänga på. Så tänkte jag gör de ikväll.

Nu är jag helt slut i kroppen.
Så blir till att sova tidigt ikväll eller sovmorgon imorrn får se vilket de blir..
Lutar emot sovmorgon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer