Pysseldag

Idag så har vi letat efter julklappar och käkat på mcdonalds inte de nyttigaste men de är gott :)

När vi kom hem så började jag fixa iordning lite hemgjorda köttbullar till julbordet :)
Morbror har tjatat i typ 4-5 år på att han vill att jag ska göra köttbullar :/
Men har inte känt de att göra de tidigare.. Men i år så gjorde jag de tydligen.. Ville testa Pernilla Wahlgrens svägerska Jessicas recept som jag såg i Pernillas julprogram förra året.
Får se om de får tyst på morbror om de får godkändt såklart..
Blev va 65 st köttbullar :)
Men vi käkade några man måste ju prova om de är goda.

Sen har jag bara slappat och kollat lite på inspelade program och nu kollar jag på Harry Potter och de vises sten.
Fanns inget annat roligt att kolla på.

Igår så snöa de riktigt ordentligt för första gången. Så nu är det lite mera julkänsla än vad de var för typ 1 vecka sen.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer