Dear John

Började kolla på Dear John idag...Med Channing Tatum & Amanda Seyfried
Av de jag har sätt så tycker jag att den verkar väldigt bra :)



Kollade klart på Guess Who idag...
Har jue fått förhinder så har inte kunnat se hela på en gång..
Hehe Mamma tyckte att jag såg ut som en av skådisarna som är me :S
Totalt fel ute om ni frågar mig hehe..

Och att Ashton Kutcher såg ut som en killkompis hehe..
Hon sa att hon såg de som nått slags "tecken" vet inte riktigt vad hon håller på med
Hon håller på och föreslår en massa killar till mig..:S
Hon och hennes ideér...ganska irriterande att höra men ibland så äre kul att höra vad hon tänker..hehe

Postat av: Sofia&Isabella

Har sett båda dom filmerna och tycker dom är jätte bra! :D Asthon Kutcher är faktist riktigt snygg :)

2011-01-07 @ 00:43:57
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer