Upplands väsby

Idag så följde jag med mamma & göte när se gå på indoor walkin i kallhäll..
Vi skulle åka nånstans efterråt och göte ville inte åke hem och lämna av sina grejer osv så jag fick följa me..
Satt i nån soffa där och läste tidningar..
De va galet kallt där men antar att de har lagt värmen på lite lägre än vad som behövs eftersom de som tränar är i rörelse den mesta tiden..
Jag vill åka till en New Yorker och ett Stadium eftersom jag fick presentkort därifrån i julklapp
Så vi åkte till Upplands väsby centrum...De är inget roligt centrum att gå i längre
I början va de bra jag tyckte att de fanns mycket men nu börjar de bli tråkigt.
Då är Nacka forum bättre :)
Så man kan säga att jag följde med nästan helt i onödan...
Kunde varit hemma och sovit istället..eftersom jag inte sov nått inatt så va jag rätt trött..

Men men vi gick in på Coop för att handla Coca Cola då hittade jag oxå pistage glass en av mina absoluta favoriter :)



Måste jue prova min nya glasskopa som jag fick i juklapp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer