Inte mycket att skriva..

Känner att jag inte har så mycket att skriva nu för tiden tyvärr..
Orkar inte sitta framför datorn så länge heller för att jag har ont i svanskotan..
De bara slog till från ingenstans för exakt 2 veckor sen när jag hängde med Lotten.
Kunde inte sitta ordentligt utan att de gjorde ont.
När vi åkte ut dagen efter så tog de en stund för mig att komma ut och i bilen..
Längre tid än vanligt liksom..

Sen på tisdagen så gick jag till läkaren och hon sa att de va Coccygodyni.
Och att de bara för väldigt väldigt ont..
Läkarbesöket tog bara 5 min så de va snabbt över :)
Så har behandlat med Voltaren gel och Ibumetin.
Kunde inte sova nånting på nätterna för de gjorde så ont.
Sen så försvann de men inte helt riktigt kände jag.
De slutade att göra ont men försvann inte helt.
Så nu gör de ont igen så är igång med behandling igen..

I värsta fall så får man operera bort svanskotan.
Så får se vad som händer..



Om 8 dagar så fyller jag år :D
De ska bli nice..
Dagen efter så kommer Lotten och hennes kille och hälsar på och fikar lite :)
Ska baka nån chokladtårta som vi ska käka...
Postat av: Anton

Hej sofie, jag har också ont. Har du blitt helt bra? Jag fick diklofenak tabletter o blev bra, men när tabletterna tog slut kom det tillbaka. Nu tänkte jag åka till doktorn igen.

2012-04-08 @ 17:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer