Lördag har gått fort..

Dagen har verkligen gått fort idag.
Sov ingenting inatt kollade igenom Våra bästa år avsnitt fast snabbspolade så de skulle gå fortare.
Vi bestämde oss för att åka till Nacka Forum och kolla runt lite där.
Egentligen så skulle vi göra de imorrn men vi hade inget att göra så vi tog de idag istället.

När vi kom hem så ställde jag mig och bakade Äppelgömmor som Henrik Fexeus gjorde på Klockan 8 hos stjärnorna. Tyckte de såg goda ut så va tvungen att testa :)
Skulle baka chokladtårta tills imorrn också men orkade inte de.
Så får göra de imorrn istället :)

Imorrn blir de en rolig dag då fyller jag 21 år :)
Ska bli kul och se vad man får för presenter..
Vet redan en grej eftersom jag fick den idag egentligen hehe..
Önskade mig den i typ sista minuten så blev lite så att jag såg vad jag skulle få idag..
Men de va bara en present så de gör ingenting.
Hade ändå tänkt att köpa de om jag inte hade fått de iafall..

Nej nu ska jag nog kolla lite på tv sen sova tidigt är väldigt trött..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer