Trötter

Sitter och kollar på Vakna med The Voice samtidigt som jag betalar en räkning
och kolla runt lite på kändisars bloggar. Eller de blev bara en kändis blogg.
Mamma hade sätt denna kändis på sitt jobb så berättade hon de.
Så kollade jag runt lite på internet och fastnade på den kändisens blogg hehe..

Har inte sovit nånting inatt så är grymt trött..
Har blivit som ett mönster nu att jag sover några timmar på dagen.
Kan somna nån timme på kvällen och sen vara nöjd med de för natten konstigt nog :S
Sen om och om igen..
Nej ska fortsätta och kolla lite på Vakna med The Voice och tare lugnt.
Somnar jag så somnar jag ingenting att göra åt..



Btw internet på mobilen vill inte funka "/
Vad gör man då? bara vänta eller och se om de börjar funka snart :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer