Mycket att göra söndag..

Idag så gjorde vi rätt mycket. Shit vad de har regnat från ich till ida oxå.
Jag köpte ett Attract löp- & gåband :)
Tänkte jag skulle slå till på ett sånt.
Visst man kan gå ute men tycker de är tråkigt att gå själv osv.. Sen kommer väl vintern antagligen snart då äre ännu tråkigare att gå ute.



Efter jag köpte bandet så åkte vi hem och lämnade de och så åkte vi till Ikea för att kolla på lite grejer..

Sen så fick jag sms ifrån Lotten medans jag käkade lunch pasta carbonara.. Hon smsade om att träffa henne och några till i Vårdkasen där de hade café :)
De är alltid lika roligt att hänga med de personerna :)
Får en skrattboost som tusan..
Härligt härligt äre..
Kom hem till middagen sen efter de så monterade jag Attract bandet..
Så nu så ståre på rummet och ska bli nice att använda den ordentligt.
Ska läsa manualen..

Men ska nog se Beck filmen ikväll :)
Okänd avsändare tror jag den heter ikväll.

Postat av: Angelica

Hej! Såg att du skrivit om en sida man kan se one tree hill gratis :) vill du fortfarande avslöja vilken sida det är?

Härlig blogg förresten!

2011-11-29 @ 00:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer